.
FAQ
1. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze ?
TAK
2. Czy dodatkowo płacę za wysyłkę za pobraniem ?
NIE. Jeśli koszt zamówienia przekracza 200 zł to dla wysyłki kurierem DPD wszystkie formy płatności są darmowe. Jedynie wyjątkiem jest dostarczenie do paczkomatu INPOST. Niestety w tym przypadku musimy doliczać prowizję w wysokości 2% od wartości kwoty pobrania. Koszt dotyczy przesyłek na terenie Polski.
3. Jaki jest koszt wysyłki ?
Do 200 zł koszt wysyłki to 9.90 zł. Powyżej tej kwoty wszystkie zamówienia wysyłamy GRATIS. Jedynie wyjątkiem jest dostarczenie do paczkomatu INPOST z opcją płatności w paczkomacie. Niestety w tym przypadku musimy doliczać prowizję w wysokości 2% od wartości kwoty pobrania. Koszt dotyczy przesyłek na terenie Polski.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Czas realizacji zamówienia podany jest każdorazowo na karcie z produktem oraz w wynikach wyszukiwania na liście produktów pod zdjęciem. Z reguły czas realizacji to około 2 dni roboczych. Mamy wiele produktów na stanie gdzie wysyłka odbywa się do 24 godzin od złożenia zamówienia.
5. Jakie są formy dostawy ?
Wysyłamy produkty zakupione w naszym sklepie firmą kurierską DPD oraz do paczkomatów INPOST. Istnieje również możliwość odbioru osobistego z naszego magazynu w Raszynie koło Warszawy.
6. Czy zamówionych produkt można odebrać osobiście ?
!Ze względu na sytuację epidemiologiczną możliwość odbioru osobistego została wstrzymana!
TAK. Produkty można odbierać osobiście, po otrzymaniu informacji o gotowości do odbioru, w naszej siedzibie ul.Wierzbowa 12, 05-071 Sulejówek koło Warszawy.
7. Czy paczki są ubezpieczone ?
TAK. Paczki zawsze ubezpieczamy do pełnej wartości. Ponadto nasz sposób pakowania zapewnia 99% bezpieczeństwo wysyłanych przez nas produktów.
8. Czy można zamówić produkt z dostawą do innego kraju?
TAK. Wysyłamy również za granicę. Koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.
9. Czy produkty można zwrócić ?
TAK. Zamówione produkty można zwrócić bez podania przyczyn w przeciągu 30 dni od odebrania zamówienia (nie dotyczy firm).
10. Czy przed zamówieniem trzeba się logować ?
NIE. W naszym sklepie nie ma konieczności/obowiązku logowania się. Ponadto dla Państwa bezpieczeństwa wprowadzane dane niezbędne do realizacji zamówienia są chronione najwyższym certyfikatem bezpieczeństwa SSL EV (zielony pasek przed adresem https://...)