Bello Decor wyjątkowe akcesoria kuchenne i przedmioty do Twojego domu i biura. Garnki Silit, Sztućce Gerlach, Porcelana Villa Italia i wiele innych.

FAQ

1. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze ? 

TAK 

2. Czy dodatkowo płacę za wysyłkę za pobraniem ?  

NIE.  Jeśli koszt zamówienia przekracza 200 zł to dla wysyłki kurierem DPD wszystkie formy płatności są darmowe. Jedynie wyjątkiem jest dostarczenie do paczkomatu INPOST. Niestety w tym przypadku musimy doliczać prowizję w wysokości 2% od wartości kwoty pobrania. Koszt dotyczy przesyłek na terenie Polski.

3. Jaki jest koszt wysyłki ? 

Do 200 zł koszt wysyłki to 9.90 zł. Powyżej tej kwoty wszystkie zamówienia wysyłamy GRATIS. Jedynie wyjątkiem jest dostarczenie do paczkomatu INPOST z opcją płatności w paczkomacie. Niestety w tym przypadku musimy doliczać prowizję w wysokości 2% od wartości kwoty pobrania. Koszt dotyczy przesyłek na terenie Polski.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia ? 

Czas realizacji zamówienia podany jest każdorazowo na karcie z produktem oraz w wynikach wyszukiwania na liście produktów pod zdjęciem. Z reguły czas realizacji to około 2 dni roboczych. Mamy wiele produktów na stanie gdzie wysyłka odbywa się do 24 godzin od złożenia zamówienia. 

5. Jakie są formy dostawy ? 

Wysyłamy produkty zakupione w naszym sklepie firmą kurierską DPD oraz do paczkomatów INPOST. Istnieje również możliwość odbioru osobistego z naszego magazynu w Raszynie koło Warszawy. 

6. Czy zamówionych produkt można odebrać osobiście ? 

TAK. Produkty można odbierać osobiście, po otrzymaniu informacji o gotowości do odbioru, w naszej siedzibie ul Promienna 5 Długa Kościelna, 05-074 Halinów koło Warszawy. 

7. Czy paczki są ubezpieczone ? 

TAK. Paczki zawsze ubezpieczamy do pełnej wartości. Ponadto nasz sposób pakowania zapewnia 99% bezpieczeństwo wysyłanych przez nas produktów. 

8. Czy można zamówić produkt z dostawą do innego kraju? 

TAK. Wysyłamy również za granicę. Koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie. 

9. Czy produkty można zwrócić ? 

TAK. Zamówione produkty można zwrócić bez podania przyczyn w przeciągu 30 dni od odebrania zamówienia (nie dotyczy firm).

10. Czy przed zamówieniem trzeba się logować ? 

NIE. W naszym sklepie nie ma konieczności/obowiązku logowania się. Ponadto dla Państwa bezpieczeństwa wprowadzane dane niezbędne do realizacji zamówienia są chronione najwyższym certyfikatem bezpieczeństwa SSL EV (zielony pasek przed adresem https://...)

 

 


xmas_popup

Kategorie w sklepie!

Nasze marki